01
08/2011
0

A blogról

Na hello!

Ismét egy blog és ismét csak azzal a céllal, hogy legyen, ám de mélyebben szántó gondolat és ötletek is vannak e mögött... bár nem sokkal mélyebbek. A lényeg, hogy osztottam, szoroztam, hatványoztam és gyököt vontam, majd pedig arra jutottam, hogy a másik blogon (a reklám kedvéért ki is írom ide: enaztantudom.blog.hu) ezentúl nem lesznek filmajánlók, mert nem illik a struktúrába és egyébként is, két blog menőbb, mint egy.

A filmajánlók, filmes írások ezért átkerülnek ide, és ezentúl itt csak ilyenek lesznek. Nem szándékozok híreket, pletykákat, új trailereket és nagy mellekről képeket kitenni ide (jó, a nagy melles képekkel kapcsolatban lehet meggondolom magam), rengeteg tök jó, és kevésbé jó oldal, blog van, ahol találtok ilyeneket, (meg ugye annak utána kéne járnom, stb, sokkal több meló lenne vele és a lustaság meg félegészség, hát a franc akar megbetegedni). Viszont azokat az oldalakat, amiket ezzel kapcsolatban ajánlani tudok, valahol oldalt megtaláljátok (ha még nem, akkor lusta voltam megcsinálni, bizony, félegészség).

Szóval ezen okok miatt, ide csak ajánlók kerülnek majd fel. Mivel az elmúlt pár sor óta még mindig jellemző és szerethető tulajdonságom a lustaság, ezért nem fogom tartani a napi egy bejegyzést, sőt... Ám de viszont ha és azonban látok valami jó filmet, vagy rosszat, akkor lesz róla írás itt ni.

No hát akkor ideje a pezsgőt a blog oldalának vágni. Elindult!

A bejegyzés trackback címe:

https://enaztanlattam.blog.hu/api/trackback/id/tr963115159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása