26
09/2011
0

Children of the Corn: Genesis (2011)

No Hölgyeim és Uraim elérkeztünk ahhoz a ponthoz, amikor is Stephen King népszerű novellájából a Kukorica gyermekeiből elkészítik a 165. részt is. Legalábbis bízom benne, hogy jól számoltam.

Na de egyébként ha komolyra fordítjuk a szót, akkor valahol olyan 9 környékén járhatunk. Ezalatt a 9 rész alatt megéltünk rosszat és jót, nagyon rosszat és jót. Igazából nem túl nagy vehemenciával ültem le megnézni az újabb részt, gondoltam lehúznak még egy bőrt erről a filmről, de hát mi a picsáért? Na mindegy.

Aztán elkezdtem nézni a filmet és tetszett, amit láttam. No persze nem az az eget verően kurva jó, de a kifejezetten elmegy, vagy a kellemes csalódás kategória volt. Ám de aztán... de előtte nézzük gyors a sztorit.

Néni és bácsi, a szőrszálhasogatók kedvéért férj és feleség lerobbannak autostohl (muhahaha). Ülnek az aszfalton és várják a segítséget amikor észre veszik, hogy no hát itt vannak telefonpóznák és ahol telefonpózna van ott van telefonos vezeték is és ahol telefonos vezeték ott vezetékes telefon, és ahol vezetékes telefon van... hát mind tudjuk mi van. Bizony.

Hamar fel is fedezik hát a házat, ahonnét egy mogorva faszkalap (a gyerekek kedvéért bácsi) bukkan elő. Elsőre nem akar segíteni, ám de majd váratlan fordulatként mégis. Hőseink bemennek telefonálnak közbe már történnek furcsaságok, de nem annyira nagyon furcsaságok. Telnek múlnak a percek, hőseinknek pedig ott kell maradniuk a házban éjszakára. Mr. Mogorva ezt meg is engedi, de figyelmezteti őket, hogy ne kotnyeleskedjenek, mert verés lesz belőle. Főhősnőnk azonban kotnyeleskedik. Talál egy gyereket a pajtában, ami több, mint sok. A rendőrséget akarják értesíteni, de egy adag bénázás után ez nem sikerül, sőt Mr. Mogorva is rájön, hogy mire jöttek rá.

Ezután pedig jön egy rész, amikor a csajszi álmodik és számomra, az addig picit suspense jellegű faszán felépített történet itt került a virtuális kukába.

Persze akadnak jó részek, de hát mégis úgy éreztem az egész el lett cseszve attól a pillanattól fogva. Az igazsághoz tartozik, hogy baromi régen láttam már a "sorozat" többi részét, de nekem nem rémlik, hogy a kukorica gyermekei ilyen telepaták vagy szihókinézek, vagy mik lettek volna. Persze ez lehet érdekes újítás... de nem az...

A kamionos jelenet egyébként nem lenne rossz... de hát szar... mert spórolva csinálták meg, a kocsik leesnek, hőseinket meg szemből látjuk és bőszen rángatja a kormányt a férjúr. Szóval neeem.

Az égbe repülő rendőr szintén nem, persze mókásnak picit mókás, de akkor sem.

Szóval a helyzet az, hogy tudtam, hogy csalódni fogok a filmben, viszont az eleje egész jó volt, ez a félelem eltűnt, elkezdtem bízni a filmben, és akkor becsapott a ribancja és mégis csak csalódást keltett.

4/10-nél nem tudok többet adni, attól függetlenül sem, hogy fenn tartom, az eleje simán élvezhető volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://enaztanlattam.blog.hu/api/trackback/id/tr153231675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása