16
10/2011
0

Dead of the Dance (2008)

 

Azt kell mondjam, a Dance of the Dead számomra egy nagyon kellemes csalódás volt. Tudtam, hogy egy zombis horror komédiával fogom szemközt találni magam, de se a zombis részben, sem a komédia részben nem igazán bíztam. Ennek ellenére a zombikra se lehet panasz, illetve a humor rész is teljesen rendben van.

A történet egyébként pár fiatalról szól, akik készülnek az éves középiskolai Hulalala bálra, vagy mi a tökömre, viszont miközben ők mulatnak a temető "lakói" életre kelnek, köszönhetően a közelben üzemelő mérgező gázokat a levegőbe pöfékelő gyárnak. Persze számunkra már az elején kiderül, hogy a temető gondnoka tud a dologról, de nem szól senkinek, mert nem akarja elveszteni az állását. A nap végére pedig a zombik ellepik az addig csendes kisvárost. 
Persze a sztorinak ezen része nem a kifejezetten eredeti kategóriába tartozik, de ennek ellenére jó. Az eredetiség egyébként a karaktere is igaz, hiszen a megszokott jellemeket látjuk a kamera előtt, lényegében csak az arcuk a más.

Tulajdonképpen fordulatokra se igazán számítsunk, az a pár, ami van, az sem lesz túl meglepő a vérbeli horror fanok számára, de ennek ellenére szerintem mégis egy szerethető film a Dance of the Dead. Nekem a filmről egyébként párszor eszembe jutott Az élőholtak visszatérnek című zseniális zombis vígjáték is. Már csak, mert volt egy zombi aki "Brain" felkiáltással vetette be magát a kocsi ablakon, illetve a kocsit ellopó zombik is viccesek voltak. Tehát humor is akad a filmben és nem csak abból az elmosolyodunk fajtából, legalábbis én párszor hangosabban is felnevettem.

Persze ez a film sem fogja megváltania  világot és a lelkesedésem részben tényleg mindenképpen annak a számlájára írható, hogy valami nagyon szarra számítottam, ehelyett pedig kaptam egy jó filmet. 

Érdekes egyébként, hogy Gregg Bishop rendezőnek, azóta se volt új filmje, illetve a Dance of the Dead előtt készített két rövidfilmet, illetve a The Other Side című akció-thrillert még 2006-ban. 

A forgatókönyvíró Joe Ballarininek pedig ez volt az első nagy filmje, azóta még túl van egy Father vs. Son című vígjátékon is amúgy mellesleg.

A főszerepben Jared Kusnitz volt látható, akitől a horror, mint műfaj nem idegen, láthattuk már a Doll Graveyardban, és az Otis című szintén horrorbeütésű vígjátékban. 

Végül pedig részemről a filmnek jár a 7/10 és bátran ajánlom azoknak, akik vicces zombis filmre éheznek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enaztanlattam.blog.hu/api/trackback/id/tr543303237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása